'Entering' met Anne van der Sligte
'Entering' met Anne van der Sligte Podcast
Q&A: Waarom kan ik de ander maar niet loslaten?
0:00
-44:29

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of 'Entering' met Anne van der Sligte

Q&A: Waarom kan ik de ander maar niet loslaten?

Een persoonlijk antwoord op een Ziek van verlangen vraag van een lezer

Voor betalende abonnees is sinds kort de Q&A-rubriek gestart: stel een vraag waar je aandacht nu naar uitgaat en ik geef mijn reactie in een blog of audio.

Vandaag deel ik de eerste vraag die is ingediend, en wel een ziek van verlangen-vraag: ‘Waarom kan ik de ander maar niet loslaten?’

In dit audiobericht geef ik mijn reactie door een persoonlijk verhaal te delen over mijn eerste ervaring met ziek van verlangen-zijn en hoe ik zelf iemand maar niet los kon laten, tot het wel ging.

Aan het eind stel ik een paar inzichtvragen waarmee je aan de slag kunt gaan.

This post is for paid subscribers

'Entering' met Anne van der Sligte
'Entering' met Anne van der Sligte Podcast
Naast de gratis podcast Deeper, please, is dit een podcast speciaal voor Entering abonnees. Over leven en liefhebben op het tempo van de ziel. Af en toe zal ik een geschreven blog voorlezen met extra informatie en een andere keer zal ik iets maken wat nergens anders staat. Met onderwerpen als Ziek van verlangen-zijn, The Deep Feminine en zoveel meer. Vindt in het midden van de chaos je eigen richting.